Abit KG7 vs Audigy i wew US.Robotics

Autor: Andrzej Mezynski (amezyn_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 15:29:15 MET

Mam maly problem z kompem...mam Athlona 1.3 na Abit KG7 (AMD761)
i Audigy. Wszystko chodzilo pieknie, dopoki nie zainstalowalem
wewnetrznego modemu na PCI...wszystko zaczelo sie walic. Co jakis
czas komputer odmawia bootowania (tzn tak jakby nie wykrywal
grafiki), potem jak sie jakos uruchomi to w windzie wyskakuje
"Your sound card hasn't been properly installed". Czy to jest
wina czipsetu czy AUdigy? a moze wszystkiego naraz :).
Ogolnie sprawdzilem tylko ze sb musi byc w srodkowym slocie
PCI...a modem w ostatnim :)

Iceman