Re: POMOCY plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Autor: Witek L. (widokal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 14:46:37 MET

Użytkownik "Rafał" <nara_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Mam kartę ASUS TNT v3400 TV out/in 16 MB i problem. Po przełączeniu karty
na
> TV pojawiają mi się migoczące ukośne pasy. Sterowniki pobrałem ze strony
> asusa (chyba najnowsze).Połączenie z TV jest takie: Komp - kabel s-vhs -
> magnetowid - kabel euro - telewizor. Słyszałem również że, aby przełączyć
> kartę na TV trzeba odłączyć monitor i zresetować komputer. Tak więc
> zrobiłem. Efektem tego było wyświetlenie się wszystkiego z DOS'a, a w
> momencie instalacji windowsa - obraz znika.

Dla drugiego monitora w systemie, tj. tego który obsługuje wyjœcie TV jako
sterownik powinien być chyba zaistalowany sterownik model:"Typowa telewizja"
z producenta "(Standardowe typy monitorów)".

Miałem taki sam problem z kartš GF2 z TV-out, ale po paru próbach udało się
wszystko uruchomić.
Niestety cały zestaw komputerowy musiałem przenieœć gdzie stoi TV i tam
walczyłem z tematem.
Może łatwiej przenieœć TV - wszystko zależy od tego co cięższe......;-)
U mnie karta po "wywšchaniu" telewizora włšczyła opcje wczeœniej niedostępne
(np. typ telewizora PAL/NTSC i inne ustawienia).
Pozdr.
Witek