POMOCY plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Autor: Rafał (nara_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 13:34:08 MET

Mam kartę ASUS TNT v3400 TV out/in 16 MB i problem. Po przełączeniu karty na
TV pojawiają mi się migoczące ukośne pasy. Sterowniki pobrałem ze strony
asusa (chyba najnowsze).Połączenie z TV jest takie: Komp - kabel s-vhs -
magnetowid - kabel euro - telewizor. Słyszałem również że, aby przełączyć
kartę na TV trzeba odłączyć monitor i zresetować komputer. Tak więc
zrobiłem. Efektem tego było wyświetlenie się wszystkiego z DOS'a, a w
momencie instalacji windowsa - obraz znika.

Wszystkich znających się na rzeczy bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję
Rafał