Re: Skanery Plustek - opinie

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 07 Jan 2002 - 22:31:08 MET

> Bardzo prosze o opinie na temat skanerów plustek a w szczegolnosci Plustek
> OpticPro U12B
> Plustek OpticPro UT12 bedzie to moj pierwszy skaner,  do potrzeb domowych i
> nie chcialbym odrazu wtopic zlym zakupem. Czy ta przystawka w UT12 do
> slajdow faktycznie sie na cos przyda (chodzi mi o jakośc skanowania slajdów)
>
> Z gory dzieki
> Andrzej

Od półtora roku używam OpticPro 12000T to mniej więcej to samo tylko na LPT.
Jestem zadowolony. Skany są ostre, dobrze oddają kolory. Sterownik bez
problemów obsługuje wszystkie programy których używam.

Przystawka do slajdów jest ale nie licz na wiele. Jak trochę pobawisz się w
dobranie rozdzielczości i później obrobisz skan jakimś programem graficznym to
osiągniesz efekt zbliżony do zdjęcia z taniej cyfrówki.
Na marginesie: w necie widziałem gdzieś sposób na przystawkę do
slajdów "domowej roboty" do zrobienia w godzinę.

pozdrawiam
Sławek