Re: Skanery Plustek - opinie

Autor: KrzysiekS (ks123_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 22:38:19 MET

Użytkownik "Andrzej" <nowak_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo prosze o opinie na temat skanerów plustek a w szczegolnosci Plustek
> OpticPro U12B
> Plustek OpticPro UT12 bedzie to moj pierwszy skaner, do potrzeb domowych
> nie chcialbym odrazu wtopic zlym zakupem. Czy ta przystawka w UT12 do
> slajdow faktycznie sie na cos przyda (chodzi mi o jakośc skanowania
slajdów)

A mi się primax'y podobały.
Kiedyś pożyczałem od kumpli skanery. Miałem 2 primaxy (równoległe) i
geniusa (usb). Może to jakieś moje urojenia ale wydaje mi się że na
primaxach była lepsza jakość. No i jeszcze miałem problem z zacinaniem
się USB, ale być może to wina czipsetu MVP3 (ściągnąlem jakiś patch
ostatnio do USB).
Podoba mi się jeszcze w primaxach klapa otwierana po dłuższym boku
skanera. Jest wygodna. A najlepiej sam zobacz www.primax.pl

KrzysiekS