Re: Jak zainstalowac nieznany modem ?

Autor: Tomasz Berg (ogion_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 20:07:19 MET

paff wrote:

> Witam,
>
> Sprawa jest dosyć nietypowa.
> Otóż mam właśnie w domu komputer kupiony na niemieckiej wyprzedaży.
> Próbuję teraz postawić na tym Windowsa Me.
> Wszystko działa, oprócz modemu.

> Czy jest na to jakiś sposób ???

Jest. W 99% przypadkow uzadzenia Agp/pci maja zaszyte informacje o
producencie i typie - trzeba to tylko wyciagnac, w linux'ie polecenie lspci

00:0a.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL-8029(AS)

oczywiscie polecam jak najnowsza dystrybucje...

Pozdrowienie

--
Tomasz Berg
Politechnika Gdanska