Re: ktora platforma

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 18:53:37 MET

"Gul Fiber" <patchus_at_poczta.onet.pl>, wrote in message

> Myślałem o ASUS A7M266 "troche" drozsza ale pozostałe czesci mam troche
> taniej

IIRC ona ponad 700zl kosztuje!!!
Zreszta jest na amd760 jest on troche wolniejszy i
ma dwa banki pamieci.
IMO daruj sobie tego asusa a jak chcesz kupic lepsza plyte
to poecam msi kt266 pro-2 albo epox akh+

> KARTA SVGA WINFAST GF2 TITANIUM 64MB DDR TVO.OEM ok 500

64MB raczej zbedne ale jak nie ma wersji z 32MB to moze byc :-)

> no właśnie jest na płycie - warto?

Jak nie jest zbyt wymagajacy to moze byc.

> DVD-ROM NEC DV-5800 16/48 OEM

Potrzebuje dvd? Bedzie ogladal conajmniej raz w tygodniu film
jak nie to raczej mu zbedne. A jak juz tak bardzo chce dvd
to lepiej toshiby przynajmniej bedzie dluzej dzilac. Choc
jak na dvd bedzie czytal plyty cd to mu zadlugo nie pochodzi...

> takich markowych u nas nie ma :-) ale jakes 300 W

A szkoda bo warto dolozyc.

> czyli AMD wychodzi najszybsze ?

Najltwiej do rozbudowania do najszybszego :-)
Bo bez problemu moze w to wsadzc w przyszlosci
jakiegos athlona.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!