Re: ktora platforma

Autor: Gul Fiber (patchus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 17:30:23 MET

| To chyba najlepsze wyjscie w stosunku ceny do wydajnosci.
jaką polecacie płytę?

wywalam

| Dobra leciemy zestaw na AMD
|
| Plyta glowna: Shuttle ak31-2 ok 450zl
Myślałem o ASUS A7M266 "troche" drozsza ale pozostałe czesci mam troche
taniej

| Procesor: AMD Duron 1GHz + cooler ok 360zl
OK
| Pamieci: DDR 256MB ok 300zl
OK

| Karta graficzna: leadtek GF2 Ti 32MB ok 550zl
KARTA SVGA WINFAST GF2 TITANIUM 64MB DDR TVO.OEM ok 500

| Karta muzyczna: jakis tam Live! 150zl
no właśnie jest na płycie - warto?

| Dysk: Maxtor 7200 cena ok 400zl
OK

| FDD 60zl
OK

| CDROM teac x40 ok 215zl
DVD-ROM NEC DV-5800 16/48 OEM

| Obudowa Enlight albo Chieftec 300zl
takich markowych u nas nie ma :-) ale jakes 300 W

| Myszka + klawiatura ok 50zl
OK
| Monitor samsung 755df ok 1000zl
OK
| modem, karta sieciowa? na razie jakiegos microcoma potem jakis LAN
|
| Wyjdzie ok 4000, sprzet do jego zastosowan idealny.

mi wyszlo 4500 ale sie zgodzil
| Jak sie uprze to moze wrzucic jakiegos athlona (co IMO jest
| bez senu bo styknie mu narazie ten duron a najwzyej jak bedzie
| mial zbeda kase to kupi sobie athlona) - tez tak sądze
ale zeby to nie bylo kosztem
| karty graficznej albo monitora czy obudowy. Jak bedzie mial mniej
| kasy to pomyslimy co by tu obciac

czyli AMD wychodzi najszybsze ?

|dzieki i pozdrawiam
Tom