Re: Cel 900 czyP3 800 ?prosze moze kto doradzi

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 18:46:20 MET

Użytkownik Macior <maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:05012002.2BD7A8BB_at_wolfs.lair...

> Obstawałbym za P3 800, zwłaszcza jeśli to EB (133MHZ). Na co dzień mam
> możliwość porównywać P3 733 EB w robocie z moim domowym C900; zajmuję
> się programowaniem oraz grafiką, i P3 jest zdecydowanie bardziej
> uniwersalne - w niektórych zastosowaniach okazuje się szybszy nawet o
> 30% od mojego Cielaka (różnice w konfiguracji obu kompów minimalne).

Nie może być inaczej. Pentium3 EB wymienia dane ze światem zewnętrznym
o 33% szybciej niż Celeron'y od 800 w górę, do tego ma jeszcze dwukrotnie
większy cache (256KB).
Spróbuj podkręcić tego Celka 900 na 1200 (podnieś fsb na 133Mhz
i gdyby nie działał stabilnie to napięcie na 1.8), oczywiście musisz mieć
dobry cooler + pasta termoprzewodząca.

PeJot