Re: Cel 900 czyP3 800 ?prosze moze kto doradzi

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 21:42:01 MET

Adam Plastik nadaje:

>Witam moze ktos z szanownych gupowiczow doradzi jaki procesor kupic do gier
>div x czy duza roznica bedzie miedzy celeronem 900 lub 1000 a P3 800 na
>drozszy mmnie nie stac a amd nie wchodzi w gre

Obstawałbym za P3 800, zwłaszcza jeśli to EB (133MHZ). Na co dzień mam
możliwość porównywać P3 733 EB w robocie z moim domowym C900; zajmuję
się programowaniem oraz grafiką, i P3 jest zdecydowanie bardziej
uniwersalne - w niektórych zastosowaniach okazuje się szybszy nawet o
30% od mojego Cielaka (różnice w konfiguracji obu kompów minimalne).

--
Serdeczności, Macior