Re: nagrywarki lite-on

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 17:27:37 MET

"Raf" <Rafal.9413849_at_pharmanet_no_spam.com.pl> wrote in message news:a1cglc$q67$1_at_onyx.icpnet.pl...
> macie doswiadczenie w kwestii bezawaryjnosci nagrwarek Lite-on?
>
> podobno dobre, tylko nie weim, jak dlugo beda chodzic

Ja widziałem porównanie nagrywarek w jakiejś gazecie (nie dotyczyło
awaryjności lecz zwyczajnie użyteczności) i wypadły one porównywalnie
z innymi, od bardziej znanych producentów we wszyskich kategoriach
z wyjątkiem czytania umyślnie porysowanych głęboko płyt CD.
Nagrywarki LiteOn miały problem z odczytem tak porysowanej płyty
podczas gdy nagrywarki lepszych producentów z taką rysą radziły sobie.
Owszem, zgadzam się że świadczy to o wyższości systemów korekcji
błędów tamtych nagrywarek, ale w codziennym życiu nie spotyka się
przecież aż tak porysowanych płyt. Ja, używając swojej (16x)
jako jedynego CD w moim koputerze (a zatem do odczytu i zapisu)
od około pół roku nie natknąłem się jeszcze na CD z którym miałaby
problemy przy odczytywaniu. Istnienie buforów overrun daje też
efekt niezawodnego nagrywania płytek bez niszczenia ich...