Odp: nagrywarki lite-on

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 21:49:41 MET

> macie doswiadczenie w kwestii bezawaryjnosci nagrwarek Lite-on?
>
> podobno dobre, tylko nie weim, jak dlugo beda chodzic

Pisałem już na tej grupie, ale się powtórzę, nagrywarki jak narazie nie
wracają, użytkownicy nie narzekają - sprzedaż od kilku miesięcy. To jest
opinia nt. nagrywarek, inne ich napędy raczej kiepskie, np. DVD strasznie
'mulaste'. Co do wytrzymałości to nabył ją znajomy nazwijmy to 'kopiarz'
który trochę płytek 'mieli' i jak nawali to się pewnie szybko o tym dowiem
:) Jak na razie wszystko OK.

Pozdrawiam,

Cooger