Re: nagrywarki lite-on

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 17:23:38 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message news:3C39CA26.DE3D7ECE_at_magsoft.com.pl...

> Mój CD-ROM LiteOn padł po 3 miesiącach ;) Nowy egzemplarz zaczął szaleć
> już po miesiącu.

No to napisz nam jeszcze jak często ich używałeś i na czym
polega "szaleć" w odniesieniu do CD-RW. Ja mam nagrywarkę
Lite-On i pracuje mi ona bez zarzutu już parę dobrych miesięcy.
No ale ja jej używam raczej sporadycznie, w domowych zastosowaniach.

> Jak odniosłem do sklepu, na półkach leżało koło 50 tych napędów ;)

I o czym to Twoim zdaniem miałoby świadczyć? Że jest to produkt
popularny i sprzedawca zrobił większy zapas spodziewając się
dużego popytu?

> To było ze trzy lata temu. Od tego czasu wiele mogło się zmienić, ale
> ja osobiście unikałbym napędów LiteOn jeśli nie są to napędy OEM jakiegoś
> porządnego producenta. Nie powinny w sumie już padać w czasie gwarancji,
> ale mogą po...

Wszystko może paść po gwarancji i będzie problem...
Każda, nawet najlepsza maszyna może się zepsuć i żadne pojedyncze
doświadczenie z nią (moje czy Twoje) o niczym nie świadczy...
Nasze obserwacje (moja pozytywna a Twoja negatywna) nie mają
po prostu wartości statystycznej.

Ja, jako konsument, porównałbym parametr świadczący o niezawodności
o nazwie MTBF (średni czas pomiędzy awariami) i wyciągnął wnioski.