Re: slaby druk na lexmark 3200

Autor: macho (patron_at_indriana.com.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 14:35:41 MET

Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <miroslaw_szejduk_at_css.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Pracuje w serwisie Lexmarka wiec moze bede ci mogl pomoc :)). Taki objaw
> moze byc spowodowany nastepujacymi problemami.
>
> 1. Konczy sie tusz
wymieniłem 3 razy na nowe naboje
> 2. Naboj jest refilowany ciach.....
uzywam tylko oryginalne, w oryginalnych opakowaniach, btw jak odróżnić czy
nie są to podróby?
> 3. Uszkodzona jest taśma laczaca carrier assembly (karetka z nabojami) z
> plyta elektroniki drukarki. Usterka raczej zadko spotykana. Naprawa
> nieoplacalna ze wzgledu na koszt.
jak sprawdzic czy tak nie jest?
> 4. Przepalone dysze drukujace> refilowal tusz kiedy sie on zupelnie
skonczyl ciach ...
przy oryginalnym tuszu odpada.
> 5. Wyschniete dysze drukujace.
operację z letnią wodą zrobilem, mierny wynik
> 6. Moze byc zabrudzony tzw. service station tam gdzie parkuja naboje.
ciach......
ta niewykluczone nawet przy oryginalnych nabojach , postaram sie oczyścić, o
efektach poinformuję
i przy okazji : dlaczego od "drukuj" do startu drukarki uplywa kilkanascie
sekund?
pozdrawiam
macho