Re: Barrakuda IV - raport po 2 miechach (dlugie)

Autor: == Leszek == (lkucz_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 12:09:08 MET

[...]
> juz wyraznie. Pomoglo ustawienie AAM na quiet i tylko od czasu do

tego nie robilem.. nie wiem nawet gdzie to mozna ustawic...

> czasu zgrzyt glowic. Ostatnio (2 miesiace od zakupu) testowo
> wylaczylem AAM i.. przerazilem sie. Ten dysk jest GLOSNY !!!!
> Slychac nie tylko start win2k (mielenie glowicami) ale takze dosyc
> wyraznie szum pracy dysku. Co gorsza jest to duzo glosniejsze niz
> przed misiacem.

faktycznie slychac nieco glowice, gdy uruchamiam win2000... gdy odpalam
win98 nic nie slychac

> Pytalem juz kiedys o to na grupie, al zapytam jeszcze raz czy wasze
> 'cudy tez zaczynaja halasowac. Poprzednio padly rady by wykonczyc dysk

ja sie w sklepie umowilem, ze jak bede niezadowolony i dysk bedzie za glosny
to go oddaje... ale chodzilo tylko o jakies pierwszy tydzien, dwa od chwili
zakupu. Cos mi sie nie wydaje, zeby dyski renomowanego producenta mialy na
komende zaczac halasowac po uplywie np. 2 miesiecy

[..]
> Nie wiem czy ma to znaczenie ale dysk pracuje pod UDMA33 na BXie (Abit
> be6-2)

trudno wyczuc... moj jest podpiety do UDMA 66 na VIA (MSI K7)

--
Pozdrawiam,
L e s z e k