Re: pytanie o dysk EIDE możliwie bezawaryjny i szybki

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 11:19:05 MET

Cześć

 fakt malo padliwe, jako ze naprawde sporo PC przechodzi mi przez rece
stwierdzam iz nie ma HDD bezawaryjnych, - nic odkrywczego, ale z tego co u
nas na rynku widzialem wszystko , SCSI tez troche chooc juz nie tak wiele i
z kazdej marki miewalem uszkodzone, ale fujitsu only 3 padly, w tym 1 jakis
stary, modelu nie pomne.

 - ja tez -(

Ciekawostka - sprzedalem z 10 Barracud 4 ( 40 GB) czyli niewiele i 1 wrocila
z badami !!! po 3 dniach, przy reklamacji stwierdzili ze to pierwsza 4 do
reklamacji, no ale to sa nowe dyski, wiec trodno o wiarygodna opinie.
Nie lubie 3 Barracud - sporo sie sypie, ale regula ( przynajmniej u mnie )
bylo sypanie sie po paru dniach, jak przezyly to bylo juz OK.
Dawniej uwarzalem za mozliwie najgardziej bezawaryjne Quantumy, ale od czasu
jak wykupil ich WDC nie wiem czy pod ta marka cos jest produkowane, i co to
jest.
Tak wiec IMHO - dla cie Fujitsu lub Seagate Barracuda 4