Re: Problem z przegrywaniem z dysku na dysk

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na_mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 10:30:03 MET

Korvin <korvin_at_go2.pl> wrote:
fK>Witam wszystkich.

K>Przegrywam filmy od znajomego używając do
K>tego celu dysku w kieszeni. Do niedawna był to
K>stary dysk Fujitsu i wszystko było ok. Teraz
K>zmieniłem dysk przenosny na troche nowszy model
K>Seagate 3,2GB (UDMA 2) i zaczęły sie kłopoty.
[...]
K>Znajomy mówił, że miał już podobne problemy z innymi dyskami.
K>
K>O co tu chodzi?

A nie jest to przypadkiem dysk z serii trefnych modeli, które nie chodzą z
płytami 3V :(

Sam mam kilkanaście takich: 2, 2.5 i 3G właśnie. Ale na szczęście powoli idą
do piachu :) gdyż mają 3-4 lat (tylko jeden udało mi się na gwarancji
wymienić - miesiąc przed końcem - i tak mam 3 kolejne lata dla dysku 2.5G :)

Mirek