Chce kupic nagrywarke - szukam porady

Autor: Gred (gredman_at_interia.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 17:48:44 MET

Witam wszystkich

W najblizszym czasie (do konca stycznia) bede kupowal nagrywarke
Ale mam problem z wyborem odpowiedniego modelu
Znajomi polecaja wybor miedzy modelami :

1. LiteOn LTR-24102B
2. Plextor PX-W2410A
3. TEAC CD-W524E
4. YAMAHA CRW3200E

Sam nie wiem co wybrac z tego zestawu
Pomijajac ceny nagrywarek, chodzi mi o model ktory jakis czas
bedzie mi dobrze sie sprawowal.
Prawdopodobnie bede nagrywal okolo 50-70 plyt cd-r miesiecznie (nie chodzi o
piractwo)
Chcialbym aby nagrywarka dzialala bez problemow chociaz 3 lata.
Jeden ze znajomych powiedzial ze LiteOn LTR-24102B jako jedyny
bezproblemowo
nagrywa i odczytuje plyty 800 MB i 870 MB.
Pozostale radza sobie jakos z 800 MB , ale z 870 MB tylko LiteOn
Czy spotkaliscie sie moze z takimi opiniami o tym napedzie?
Jezeli by to byla prawda to chyba kupie LiteOna (cena tez dosc przystepna
okolo 520 zl )
Ale jaka jest jej wytrzymalosc, nie chce aby po roku byla tylko do kosza.

Oczekuje jakis porad od ludzi ktorzy maja wiedze na ten temat

Pozdrawiam i licze na was