Znikajacy CD

Autor: czabu (czabu_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 23:51:51 MET

Witam!
Czy ktos sie orientuje, dlaczego znika mi naped CD po nagrywaniu plytek
audio programem Nero? wersja Nero to 5.5.5.1, naped CD to LG CRD-8400B, a
nagrywarka to LG GCE-8160B. Znika tylko naped CD i to tylko jesli nagrywam
plyty audio. Gdzies czytalem, ze pomaga wylaczenie DMA we wlasciwosciach CD,
ale u mnie nie pomoglo. Po resecie wszystko wraca do normy... Co sie
dzieje???
Dzieki za wszelka pomoc.
Slijcie najlepiej na priv czabu_at_poczta.onet.pl

P.S. Sorry jesli to nie calkiem ta grupa...