Re: Jak usunąć program z paska

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 23:33:49 MET

Ismail wrote:

> Przez internet ściągnięty został progrtam, który umieszczony został na pasku
> narzędzi (na dole, obok zegara - to chyba pasek narzędzi?) Nie mogę go

to jest pasek stanu lub inaczej przybornik systemowy (tak mie się wydaje)

> usunąć. Już raz to miałem i pamiętam że musiałem go usunąć bezpośrednio z
> rejestr. Niestety nie pamiętam w którym znajdował się on miejscu.
> Bardzo proszę, pomóżcie.

Już ja się domyślam co to za program i dlaczego chcsz go usunąć :)
ale przejdzmy do rzeczy:
jeżeli to jest to oczym myśle to siedzi w katalogo ...Windows
Masz do wyboru trzy możliwości :
1 usunąć to ręcznie z tego katalogu (jeżeli znajdziesz... jak masz nt,
2000 czy Xp to sprawa jest prostrza masz do pomocy task manager'a)
2. Usunąć wpis do rejestru...
3. Przy zamykaniu go (np krzyżykiem na bejce) przytrzymaj SHIFT + Ctrl
lub alt (nie pamiętam już)

Jeżeli chodzi o MSConfig -tego typu programy nie wpisują się tam...

Jeżeli to nie jest to o czym myśle odezwij się na priva to ci jeszcze
coś poradze...

Jeżeli chodzi o MSConfig -tego typu programy nie wpisują się tam...

Pozdrawiam i polecam się na przyszłośc
Mateusz Symaniuksztis