Re: Prosze o odpowiedz...

Autor: Avalon_at_am
Data: Sun 06 Jan 2002 - 19:07:00 MET

On Sun, 6 Jan 2002 10:22:34 +0100, "KeFiR" <kefir00_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Zawsze po zainstalowaniu windowsa wszystkie foldery sa wyswiatlane jako
>strona sieci web, i ja wole miec tak :)
>a teraz mi sie wszystko zmienilo i niema tego. za kazdym razem kiedy
>otwieram folder musialbym dawac widok>wiswietlaj jako strone sieci web.
>mozna to gdzies ustawic zeby wszystkie foldery byly wyswietlane jako strona
>sieci web ?
>jezeli tak to prosze o odpowiedz...
>z dory dzieki...

Otworz Windows Explorer. Poszukaj w MenuBar (zaleznie od versji
Windows moze to byc pod innym naglowkiem) Tools -> "Folder
options"/General i tam zaznacz twoje preferences, Dodatkowo kliknij
na tab "View" i tam ustaw inne twoje opcje. Nie zapomnij o gornej
czesci tego dialog window (Folders views) gdzie jest key "Like Current
Folder" - kliknij na niego. W przyszlosci wszystkie nowe WE i
foldery beda sie otwieraly z tymi samymi pref.
Czy o to chodzilo?

Avalon