Prosze o odpowiedz...

Autor: KeFiR (kefir00_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 10:22:34 MET

Witam grupe...
Wiem ze to NTG ale jednak napisze tutaj :)
Zawsze po zainstalowaniu windowsa wszystkie foldery sa wyswiatlane jako
strona sieci web, i ja wole miec tak :)
a teraz mi sie wszystko zmienilo i niema tego. za kazdym razem kiedy
otwieram folder musialbym dawac widok>wiswietlaj jako strone sieci web.
mozna to gdzies ustawic zeby wszystkie foldery byly wyswietlane jako strona
sieci web ?
jezeli tak to prosze o odpowiedz...
z dory dzieki...
POZDROWIENIA DLA IvaNa ktory napewno czyta ta grupe ;-)