Re: Jak usunąć program z paska narzędzi?

Autor: luckydar_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 06 Jan 2002 - 14:29:15 MET

Użytkownik "Ismail" <artikom_at_gd.onet.pl> napisał w wiadomości news:a179ng$mb4
$1_at_news.tpi.pl...

> Przez internet ściągnięty został progrtam, który umieszczony został na pasku
> narzędzi (na dole, obok zegara - to chyba pasek narzędzi?) Nie mogę go
> usunąć.

Czytałem niedawno o czymś podobnym na tej stronie:

http://belfer.gim4.krakow.ids.pl/md/index.html

Kliknij to i zobacz, co tam piszą - być może to jest właśnie to.
Mozesz tez odznaczyc go w msconfig (Uruchamianie), ale to jest tylko polsrodek -
 nie usuwa programu. Sprawia tylko, ze nie bedzie startowal z systemem.

Pozdrawiam: Luckydar