problem z lexmarkiem

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 23:33:54 MET

mam nowego lexmarka z23e. zainstalowalem wszystkie stery port usb na
plycie(przedtem go nie mialem) , stery ( z klopotami) i wszystko powinno byc
ok ...ale nie jest.
jak chce wydrukowac jakis plik ktory ma jest np.caly czarny (standardowo nie
jest dolaczany czarny tusz)
to juz na koncu kartki drukuja sie takie glupie linie czerwone,zolte i druk
zanika.czasami nie wiem dlaczego ale jest problem z komunikacja jak chce cos
wydrkuowac to nic sie nie dzieje i wyswietla sie monit problem z komunikacja
dwustronna i pomaga tylko ponowne wlaczenie drukarki.