Re: Nagrywarki TEAC

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 00:28:47 MET

Egggead wrote:

> "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> wystukał
> (news:a12lfg$fta$1_at_news.tpi.pl):

> Wylacz "Automatycznie powiadamiaj o zmianie nosnika" we wlasciwosciach
> napedu.

Zawsze mnie to zastanawiało: dla czego to WAM "miga"?
Od zawsze mam włączone powiadamianie i żadna dioda:
 - ani na Teac CD-540E
 - ani na Teac CD-W512EB
 - ani na Asusach x36, x40
mi nie "miga"/"migała" ;-O
(Powiadamianie działa, bo dioda kieszeni podpiętej na taśmie z CD-RW miga)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|