Re: Wymienilem tasme i.........

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 22:57:38 MET

Dnia Sat, 5 Jan 2002 20:07:25 +0100 Konrad 'Wild_Vise' Sobczak w
wiadomości <a17g0n$mko$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionixNOSPAM_at_wp.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych

>swoja droga ciekawe co to za geniusz wymyslil zeby master byl na koncu kabla
>a slave po srodku - sytuacja: dysk sobie lezy pod napedem dyskietek, a
>cd-rom mam wyzej - kabel iscie ekwilibrystycznie wyglada w obudowie....
to tylko wydaje się bez sensu, ale tak musi być, słyszałeś może o
linii długiej i zjawiskach falowych ? Przy dużych częstotliwościach
taki zwisający nie podłączony do obciążenia koniec taśmy ma dla fali
em dużą oporność, co powoduje, że odbija się ona od jego końca i
powraca, powodując przesłuchy, echa i takie tam, wiesz chyba co by się
wtedy działo z danymi płynącymi po kabelku ? ;)

pozdro

--
KRiZBi