Re: Wentylator z 12V na 6V

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 22:31:56 MET

Witam:)

Dziękuję serdecznie wszystkim którzy mi odpowiedzieli.

Byłbym jednak wdzięczny gdyby ktoś sprecyzował dokładniej które kabelki z
którymi zamienić - z mojego wentylatora wychodzą trzy kabelki (żółty,
czerwony i czarny) zakończone wtyczką włączoną do gniazda (z trzema bolcami)
na płycie głównej - rozumiem, że mam przyłączyć jeden kolor w miejsce
drugiego, ale co zrobić z trzecim pozostającym, czy wentylator po takiej
zmianie ma być podłączony dwoma, czy nadal trzema kabelkami?

Pozdrawiam
Kzysio.