Napełnianie HP 640/10 itp. z serii - długi wywód i pytania

Autor: \\ (kiedos_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 17:29:43 MET

Zawsze napełniałem te tusze (wszystkie 6XX są takie same) i nie było
kołopotów. Ale ostatnie dwa po napełnieniu dziwnie się zachowywały i
musiałem wyrzucić. Żółty kolor przy wydruku był brązowawy a czerwony też
brązowy niebieski taki strasznie ciemny.
Czy ktoś ostatnio napełniał tusze? Może coś zmienili. Jakieś zabezpieczenie.
Pojemniki nalezy złamać żeby otworzyc może przy łamaniu na dole coś się
dzieje i atramenty się łączą? (teoria spiskowa)
Coś musi byc w tym.
A jakimi tuszami napełniacie bo ja do swojego lexmarka do kolorowego i
czarnego leję co popadnie z róznych firm i najczęście do HP niby i ciągle
elegancko drikuje a kolorowy to juz chyba z 10 raz jak nie lepiej.
Wiec sądzę ze raczej tusz do lexmarka i hp z tej samej firmy oprócz nazwy
sie nie różni.

A wspomnę tylko że te HP specjalnie napełniałem tuszem INKTEC zeby mieć
pewność ze to nie tusz.

A co robicie gdy nie wszystkie dysze drukują? ja staram się dmuchać i
przepachać i raczej sie udaje.
W lexmarku łatwiej wystrczy gąbkę wcisnąć żeby rusz wyleciał i wszystko ok
działa.
To tyle mojego napełniania. Czekam na sugestie.