Padł RAID 0+1 na HPT370

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 12:31:21 MET

Witam,
Mam komputer na KT7A Raid z raidem 0+1 na 4 dyskach Fujitsu 40 GB 7200 rpm
(MPG). Dyski były podłączone w paski Primary master - secondary master i
primary slave - secondary slave, a następnie spięte w mirror na macierz 0+1.
Niestety, padł nieuleczalnie secondary slave, a secondary master jest
przypuszczalnie sprawny, ale HPT 370 oznacza go jako "invalid". Oczywiście
obydwa dyski na primary mają "broken stripe" i system za bardzo nie
startuje. Nie muszę chyba dodawać, że firma przechowywała na tym rajdzie
wszystkie dane, nie robiła kopii i jeśli nie odzyskają tych danych to...
Prosiłbym o jakiś opisik według czego orientuje się HPT370 jakie dyski są w
macierzy i na jakiej podstawie wyrzuca mi jeden z nich jako invalidę ;-)
Pozdrawiam
Krzysztof Karczewski