Durak 700 i ECS

Autor: YAQB (jajor_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 11:42:02 MET

Witam!

    Mam juz co nieco doswiadczenia w podkrecaniu Duronow, jednak, poniewaz
moja MoBo nie obsluguje FSB 133, nie podkrecalem go jeszcze do w/w szyny.
    W najblizszym czasie skladam kompa dla kolegi i ze wzgledow finansownych
postanowilem kupic ECS k7va3 v.2 (kt266a). Do tego dokupic najslabszego w
tej chwili durona i odpalic go na szynie 133 (widzialem jeszcze D700 czyli
7x133=933, ale mogloby byc ciut mniej jesli robilo by to roznice np
6.5x133=866 etc). Czytajac rozne informacje wnioskuje, ze ESC jest baaardzo
cieniutka do krecenia, ale ktora plyta dajaca lepsze mozliwosci (nawet na
kt133a) kosztuje 390,-.
    Dlatego moje pytanie - czy pomimo slabych mozliwosci uda mi sie z
powodzeniem odpalic szyne 133 Durona? (pomijam czy dany egzeplarz procesora
to wytrzyma czy nie).

Pozdrawiam