Re: podrecenie 233

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 11:36:07 MET

Mateusz wrote:
> [...]

Na płytach różne rzeczy piszą, ale jak się BIOS nie obrazi, to pewnie
dało by się znależć takie K6-2, co by poszło wyżej niż 400. Problemem
mogą być jeszcze napięcia, bo obsługa nóżki BF2 jest prosta :-)

Zagooglaj oznaczeniem płyty na sieci i na grupach - czasem się da ciekawe
rzeczy wyszperać.

> tak sie zastanawiam...czy przypadkiem chipset TX nie ma ograniczenia w
> postaci obslugi (buforowania) max 64ram...podobno dajac wiecej, tylko
> zwalniasz system...ale moge sie mylic...

W onych czasach, żeby cache sięgało ponad 64MB do płyt trzeba było czasem
dodatkowe kostki dodawać. Niestety nie miałem okazji przetestować co to
oznacza w praktyce, bo cyferek nigdzie nie widziałem.

> co do podkrecania, to roznica
> miedzy 233 a 266 jest raczej malo odczuwalna, a system na pewno bedzie
> o wiele mniej stabilny...

Kiedyś tu, albo na benchmarku próbowałem ustalić co oznacza pojęcie
"mniej stabilny" ;-)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak