Re: klawiatura PS2->DIN

Autor: Ryszard G. (rygler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 01:44:09 MET

Użytkownik "Robert P." <zyx1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zainteresowala mnie klawiatura bezprzewodowa Mediatech 131. Pronlem polega
> na tym, ze mam starszawa plyte i na razie nie zamierzam jej zmieniac, ma
ona
> gniazdwo do klawiatury typu DIN (piec bolcow), ww. klawiatura ma tylko
> wyjcie PS2. czy ktos probowal uruchomic te klawiature z przejsciowka
> PS2->DIN
> lub w ogole jakakolwiek klawiature. Wiem , ze z myszkami jest ptoblem
,jesli
> nie ma w komplecie przejsciowki PS2 -> COM, to sznase niewielkie na
> [...]

Bez problemu używałem klawiatury Microsoft PS2 (ta "połamana") na płytach z
wejściem DIN i nie słyszałem, żeby miał ktoś jakieś problemy (prócz inserta
:-)) , natomiast jeśli chodzi o myszy, to niestety potwierdzam,że jest
problem. Jeśli zaś chodzi o myszke, to pozwolę sobie rozszerzyć temat
różnych wtyczek: zmodernizowałem komputer i zainstalowałem nową mysz A4
(SWW-23 chyba) na PS2. I wtedy zaczął się dla mnie koszmar: kursor wyraźnie
był wstrzymywany przy wolnym przesuwaniu nad formantami, które mogą mieć
fokus (np. nad linkami www) - myślałem że dostanę szału, bo nie wiedziałem
jak wyłączyć to "inteligentne dobrodziejstwo" ale do myszy na szczęście
producent dostarcza przejściówkę i po włączeniu myszy na poczciwy COM1 mysz
zaczęła działać normalnnie, wskaźnik przesuwał się o tyle , ile chciałem.
Może ktoś wyjaśnić to zjawisko? - jaki ma to związek z PS2?

pozdrawiam, Ryszard G.