klawiatura PS2->DIN

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 23:41:32 MET

Zainteresowala mnie klawiatura bezprzewodowa Mediatech 131. Pronlem polega
na tym, ze mam starszawa plyte i na razie nie zamierzam jej zmieniac, ma ona
gniazdwo do klawiatury typu DIN (piec bolcow), ww. klawiatura ma tylko
wyjcie PS2. czy ktos probowal uruchomic te klawiature z przejsciowka
PS2->DIN
lub w ogole jakakolwiek klawiature. Wiem , ze z myszkami jest ptoblem ,jesli
nie ma w komplecie przejsciowki PS2 -> COM, to sznase niewielkie na
uruchomienie na obcej przejsciowce, ale jak z klawiaturami.

Robert P.