dziwne piski z dysku dwardego IMB DTLA 30 0715

Autor: Grzegorz (Grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 18:02:52 MET

Tak jak w temacie. Czsami słychać dość głosne piski (albo raczej
skrzypienie) jakie wydajte ten dysk np prubuje uruchomic jakis progarm
słyszę kilkukrotne popiskiwanie i chwilowe zawieszenie systemu i dopiero po
tymjak przestanie pisczec program sie uruchamia. Czasami słychać cos takiego
jak skrzypnięcie i jak by sie zatrzymały talerze po chwili kolejne
skrzypnięcie i znów zaczynają się obracać.
Nie zdarza sie to zbyt częso ale troche mnie to nie pokoi. Dysk jest jeszcze
na gwarancji. Nie wiem czy to daje mi podstawe do oddania go do serwisu
Pozdrawiam
Grzesiek