Re: Jak to jest z tym RAIDem?

Autor: Maclab (maclab_at_post.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 14:46:31 MET

> Nie. Chyba, że masz jeszcze dużo innych urządzeń IDE i zabraknie
> Ci kanałów standardowego kontrolera -- wtedy dodatkowe dwa kanały
> mogą się naprawdę przydać. Natomiast robienie RAIDu z dwóch tak
> różnych dysków nie ma najmniejszego sensu.

Wiec warto zainwestowac w RAIDa gdy dyski sa podobne (np.obydwa ata100, 30GB
i 40GB)?
Tak pytam, bo moje 40GB powoli sie konczy (filmy etc ;). Ponoc gdy dane
odczytywane sa z dwoch dyskow jednoczesnie, przyrost wydajnosci siega 75%.
Jakos nie bardzo chce mi sie w to wierzyc - jak to wyglada w praktyce?

 Deithwen Addan yn Carn aep Morvudd
 M a c l a b
 maclab_at_post.pl
 http://maclab.wizytowka.pl