Re: Linia Telefoniczna.

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 14:06:39 MET

Hej

Użytkownik "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, nie mam modemu, tylko karte sieciowa, wiec dla niektorych to
> pytanie moze sie wydac oczywiste, ale jak mowie z modemami nie mam w ogole
> kontaktu. Czy mozna, a jesli tak to w jaki sposob, majac modem w
komputerze
> podlaczyc do niego linie telefoniczna, a od niej z powrotem do telefonu,
tak
> zeby przecietny uzytkownik w domu nawet nie zauwazyl roznicy w tym, jak
> telefon jest podlaczony,

Tak, oczywiście można. Niemal 100% modemów ma 2 gniazda, do jednego
przylacza sie linie telefoniczną a do drugiego - telefon. Jesli wyjątkowo
modem ma 1 gniazdo - mozna zaopatrzyc sie w takie rozgałęzienie na 2,
kosztuje to kilka zł w kazdym sklepie z akcesoriami telefonicznymi.
Oczywiscie nie mozna jednoczesnie korzystac z telefonu i modemu na jednej
linii - jesli akurat ktos telefonuje, to nie połączysz sie przez modem i
odwrotnie jesli połączyles sie modemem to nie da sie zatelefonowac. Sorry
jesli pisze rzeczy beznadziejnie oczywiste.

>chcialem w ten sposob miec mozliwosc wgladu w
> wybierane numery, czas rozmow itd,itd,

a tak sie niestety nie da, (o ile wiem). Bedziesz mial wgląd tylko w
połączenia uzyskane za pomocą modemu, a w to co sie dzialo z telefonem -
nie.

--
Pozdrovionka
Speedy