Linia Telefoniczna.

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 13:00:30 MET

Mam pytanie, nie mam modemu, tylko karte sieciowa, wiec dla niektorych to
pytanie moze sie wydac oczywiste, ale jak mowie z modemami nie mam w ogole
kontaktu. Czy mozna, a jesli tak to w jaki sposob, majac modem w komputerze
podlaczyc do niego linie telefoniczna, a od niej z powrotem do telefonu, tak
zeby przecietny uzytkownik w domu nawet nie zauwazyl roznicy w tym, jak
telefon jest podlaczony, chcialem w ten sposob miec mozliwosc wgladu w
wybierane numery, czas rozmow itd,itd, Z giry Dzieki.

--
Pozdrawiam.