Re: Czy format Mp3 można przerobić na

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 00:10:35 MET

plitkin wrote:

> Pozwole sie nie zgodzic. Wszystkie znane mi najbardziej popularne programy
> do wypalania robia to w locie, wiec po co kombinowac winampem? Wiem ze to
> umie WinOnCD, Nero i ECDC. Wiec o co biega? Feurio chyba tez to moze.

O co biega? Podpowiem:
Pomimo, że MP3->WAV (lub RAW) to dekodowanie, wynik się różni:
zrób sobie WAVy różnymi programami (np. WinAMP z wyłączonym
equalizerem, CoolEdit2000, WinOnCD, CDCopy) i wynik ZAWSZE
będzie różny ;-(((
Więc który wynik jest poprawny???

P.S. Dodam, że KAŻDY WAVtoMP3 konwerter dodaje ciszę (0.1s) na
początku utworu i czasem na końcu, a ŻADEN MP3toWAV dekoder nie
usuwa tej ciszy ;-(((
(nie uwzględniam opcji "crossfade/gap killer"!!!)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|