Re: Cancel-bot

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 23:02:42 MET

On Thu, 31 Jan 2002 20:51:05 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
wrote:

>Hi,

>Ale może jeszcze ktoś ma na przykład jeszcze jakieś pomysły na
>reguły anulowania wiadomości albo inne uwagi :) Nie mam zamiaru, żeby
>wyszło z tego narzucenie grupie wizji tylko kilku osób :)
>
>Jeśli przez jakiś tydzień nie będzie wielkiego odzewu, wezmę się za
>organizowanie głosowania.

Moim zdaniem to przed głosowaniem postaw tego bota, i zobacz co w praktyce
będzie chciał wycinać.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -