Re: PINNACLE SYSTEMS PCTV sat

Autor: Waha (waha3_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 19:45:30 MET

Użytkownik "R.B." <mailto:robert.bargiel_at_pandora.be> napisał w wiadomości

> http://www.pinnaclesys.de/uk/frameset_id.asp?product_id=540

Czytałem te dane zanim napisałem na grupę, ale brak tam informacji o które
mi chodziło. Chciałbym się dowiedzieć czy z 350 kanałów o których napisano
jest choć 10 wartych oglądania, oraz czy taką kartę można podłączyć do
zestawu analogowego który obecnie używam (Grundig STR6102) - na stronie
jest napisane: "Satellite dish with Universal LNB/LNC (digital-ready)"
niepokoi mnie zwłaszcza to "digital-ready"

Pozdrawiam - Adam.