mks to bdziewie

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 19:11:43 MET

ludzie nie uzywajcie tego badziewia - mks vir!!!
padly mi w firmie kompy od wirusow reinstalowalem windowsa (musalem)
zainstalowalem najnowszego mks'a i co ? i dzis czyli na drugi dzien na
trzech kompach zaczyna sie wszystko kaszanic!!!! (jednego juz
przeinstalowalem, reszta jutro) namowilem szefa na zakup nortona antywira a
to dlatego ze na prywatnim kompie mam wlasnie antywira i mimo otrzymania
tych samych maili nadal mi ststem dziala!!!

precz z mks'em

ps. czy ktos mogl by mi na priva podeslac exe'ka od symantec pcAnywhere?
wCOŚ-TAM32.exe wirus mi zezarl, a nie mam instalki
dzieki

pozdrowka
bolo