Nagrywarka CD RW

Autor: Z.S. (zbyszek9_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 18:39:24 MET

Wysiadla mi nagrywarka Yamaha 8424 .Oddalem do serwisu ALSTOR -jedyny w
W-awie , a wiec monopolista . Koszt naprawy wycenili na 360 zl -twierdza ,
ze wysiadl uklad optyczny . Nie chce mi sie wierzyc - bo
nagrywarka czyta bez problemu wszystkie plyty , a nie chce tylko nagrywac .
Mysle ze przy uszkodzonym ukladzie optycznym nie moglaby czytac . Moze ktos
doradzi inny sposob naprawy ? Może ktos mial podobne uszkodzenie ?Jestem
elektronikiem , ale nagrywarki nigdy nie rozbieralem