Re: MSI SOLTEK EPOX co wybrać?

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 15:27:37 MET

On Wed, 30 Jan 2002 13:29:46 +0100, "Radek Kaczyński"
<rkaczynski_at_poczta.onet.pl> wrote:

>a to już jest, niestety, bzdura wierutna- amd 761 był pierwszym chipem pod
>ddr-y (wyłączając produkt Microna oczywiście) i doskonale spełnił swoją rolę
>jako produkt wprowadzający nowy standard ale:
>1. jest nawet do kilkunastu % mniej wydajny od sis- 735 i via k266a
Czyżby? A możesz mi pokazać gdzieś w sieci jakiś test gdzie amd761
jest o kilkanaście % mniej wydajny niż sis735? IMHO sam piszesz
bzdury.

>2. właśnie wycofano go z produkcji, co chyba świadczy o stosunku amd do tego
>chipu
IMHO bzdura ponownie.
A może amd761 był po prostu zbyt drogi i nie wytrzymał konkurencji
cenowej z tanimi chipami via i sis-a? Ale to wcale nie świadczy o jego
słabej wydajności!

Adam.