Re: Radeon VE z Xpertvision

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 14:10:14 MET

Użytkownik <keb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Nosze sie z zamiarem kupna karty Radeon VE (wlasciwie to juz jestem
> zdecydowany - obsluga dwoch monitorow i TV). Problem w tym, ze nie ma juz
na
> rynku kart oryginalnych z ATI i musze kupic klona. W mojej najblizszej
okolicy
> oferuja mi tylko klona z firmy Xpertvision (???) Czy ktos mial do
czynienia z
> jakakolwiek karta z tej firmy a moze wlasnie z Radeonem. Prosze o opinie i
> ewntualna porade, ktorego innego dostepnego klona Radeona VE warto kupic.

mam Clona od PROCOMP nie DVI ale 2xSUB i TVOut 64SDRAM ale mimo wszystko
radził bym poszukać oryginalnego RADEONA VE / 7000 - bo clony nie
mogąużywać sterowników od ATi tylko referencyjne dla partnerów wypuszczone
przez ATi jakiś czas temu :-(((
(tak ja mam)

poszukaj po sklepach internetowych - ostatnio chyba w komputroniku widziałem
za normalną kasę (sam sobie pluje w brodę ze nie kupiłem Built by ATi)