Radeon VE z Xpertvision

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 31 Jan 2002 - 09:04:23 MET

Witam
Nosze sie z zamiarem kupna karty Radeon VE (wlasciwie to juz jestem
zdecydowany - obsluga dwoch monitorow i TV). Problem w tym, ze nie ma juz na
rynku kart oryginalnych z ATI i musze kupic klona. W mojej najblizszej okolicy
oferuja mi tylko klona z firmy Xpertvision (???) Czy ktos mial do czynienia z
jakakolwiek karta z tej firmy a moze wlasnie z Radeonem. Prosze o opinie i
ewntualna porade, ktorego innego dostepnego klona Radeona VE warto kupic.

pozdrawiam
Bosky