Re: sprzęt z VOBISU

Autor: Arkadiusz Całka (PUP Świnoujście) (acalka_at_fornet.com.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 12:56:46 MET

muflon_at_Jan.mat.uni.torun.pl (Daniel Rychcik) wrote in

> In article <3c565d9b_at_news.vogel.pl>, Kopyto wrote:
[...]
> PS Nie chodzi mi o reklamacje produktow typu "monitory highscreen" albo
> "komputery highscreen" - mam na mysli porzadne produkty: drukarki HP,
> monitory Samsunga, myszy Logitecha i tym podobne :)

Porzadne produkty :-))))))
Chodzi mi o tego Samsung'a.
Juz sam napis SAMSUNG odsuwa mnie od komputera.
Samsung- to nie jest firma (to szmaciarze) i nigdy, nic nie kupie
tej firmy.
Mialem kilka CD-ROM'ow (wymieniane non stop na gwarancji).
Padaly jak kawki przed uplywem gwarancji (rocznej).
Az jeden fuksem jakims przezyl rok i... jeden miesiac i padl.
Po prostu DNO.

Co do monitorow, to jest taki model 17" z plaskim ekranem (nie
interesowalem sie symbolem).
W kazdym badz razie znajomy kupil, bo zachwalano, ze tani i dobry.
Po tygodniu przetarl szmatka ekran i... i zeszla warstwa antyodblaskowa
(!!!). Zaniosl do Optimusa, a tam powiedzieli, ze to z jego winy i nie
przyjma sprzetu, bo im Samsung tez go nie zreklamuje.
No to gosc dzwoni do Samsunga, a tam bardzo mily damski glosik oznajmia
mu: "...a co Pan chcial za takie smieszne pieniadze??? Wiadomo, ze nic
lepszego nie dostanie Pan za tak smiesznie niska cene..." ech... szkoda, ze
nie mial jakiegos sprzetu do nagrywania...
Mam kilku znajomych w serwisie, to mowia, ze non stop maja zgloszenia o
ekranie wlasnie w tych Samsungach.

Dopra, bo sie rozpisalem...

Co do Vobisu, to chyba nie mam az takich zastrzezen.
Smialo mozna u nich kupowac np. Compaq'i, bo ich (VOBISOWSKI) sprzet
chyba nie rozni sie od skladakow, ktore mozna samemu spokojnie zlozyc
i wie sie przynajmniej co dokladnie znajduje sie w srodku.

Pozdrawiam,

--
Arkadiusz Całka    ŠNetWare Admin (Powiatowy Urzad Pracy w Świnoujściu)
mailto: acalka_at_fornet.com.pl  szsw_at_praca.gov.pl