Re: sprzęt z VOBISU

Autor: Daniel Rychcik (muflon_at_jan.studmat.uni.torun.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 12:19:43 MET


In article <3c565d9b_at_news.vogel.pl>, Kopyto wrote:
>> Nakłaniają mnie w firmie (ale nikt z kierownictwa) , bym zaczął kupować
>> sprzęt komputerowy w VOBISIE .
>Ktoś musi mieć w tym interes.
>Każde inne uzasadnienie jest niewłaściwe.

A w temacie Vobisu - zastanawiam sie nad kupieniem tam monitora - Samsunga
19". Mozna obejrzec, sprawdzic, pogrzebac, pomarudzic, a nawet jak sie
po paru dniach odda to pokreca nosem, ale przyjma (przynajmniej u nas w
Toruniu). Nie mamy tu chyba innego sklepu z takimi warunkami.

Ale pytanie: jak w Vobisie wyglada gwarancja? Czy te 3 lata to sa takie
"pewne"? Czy jesli odpukac cos sie stanie, to mozna liczyc na jakis sprzet
zastepczy? Czy szybko realizuja? No tak ogolnie, jakie sa Wasze
doswiadczenia w tym wzgledzie?

PS Nie chodzi mi o reklamacje produktow typu "monitory highscreen" albo
"komputery highscreen" - mam na mysli porzadne produkty: drukarki HP,
monitory Samsunga, myszy Logitecha i tym podobne :)
                                                                      muflon

-- ---------------------------------------------------------------------- --
 Daniel Rychcik muflon_at_mat.uni.torun.pl http://www.mat.uni.torun.pl/~muflon
-- ---------------------------------------------------------------------- --
     ... Nauka to przyjemnosc, ale ja nie mam czasu na przyjemnosci ...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:06:40 MET DST