Re: druk spod DOS-a

Autor: dies irae (dies_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 11:53:56 MET

Użytkownik harston <harston_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c591c98.701530_at_news.tpi.pl...

> nie wiem w czym widzisz problem ... zazwyczaj dopiero po zakupie
> jakiegos sprzetu okazuje sie co w rzeczywistosci od niego wymagamy i
> dopiero wtedy zaczyna sie kombinowanie.
> Np. kupisz sobie drukarke, a po pewnym czasie masz zamiar przejsc na
> inny OS i co wtedy .... ?

i wtedy wychodzi, ze warto bylo jednak wczesniej pomyslec zanim sie te
ciezkie pieniadze wydalo :-)

BTW zeby nie bylo - znajomy kupil takowa HP710 - ona nie drukuje pod DOSem.
i juz. ale w markecie byla taka fajna cenaaaaaaaaaaaaaaaa :-D

dies_irae

--
dies_at_go2.pl