Re: Kombajn HP - PSC 950 (drukarka, faks, skaner, kopiarka)

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 07:35:38 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> 3. koszty druku - duuuuze. Jak na faksy - bardzo duze.

To się akurat zgadza.

> Mimo wszystko, ze wszystkich testowanych urzadzen tylko to zasluguje na
> jakas tam uwage (ono wlasnie wygralo). Ale ja juz sie sklonilem do zakupu
> wszystkich urzadzen oddzielnie. Argumenty: j.w. + w razie awarii - nie mam
> ani faksu, ani skaneru, ani drukary; w razie wyczerpania tuszu - tak samo
> (poza skanerem); faks nie ma sluchawki (wiec i tak czesto bedziesz musial
> telefonu korzystac);

Oczywiście, szkoda, że nie ma w zestawie, ale sprzedawca mówił, że można
słuchawkę podłączyć osobno.

> najwazniejsze: za taka cene mozna kupic wszystkie oddzielne urzadzenia,
> ktore jakosciowo napewno nie beda gorsza (a wrecz lepsze). I jeszcze moze
> troche kasy zostac :-)

No tu nie do końca, bo jeśli z drukarką, skanerem i faksem można się
zgodzić, to z kopiarką gorzej. Oczywiście, skaner+drukarka moża robić za
kopiarkę, ale trzeba do tego używać pośrednictwa komputera, co nie zawsze
jest wygodne.

Dzięki za informacje

Marek