Re: Kombajn HP - PSC 950 (drukarka, faks, skaner, kopiarka)

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 02:45:37 MET

Sam chcialem to kupic jeszcze tydzien temu, ALE kupilem sobie gazetke
(kiepska, ale za to zobaczylem test na okladce) z testem takich urzadzen
(KomputerSwiat). Wiem, ze nie mozna im wierzyc, ALE iles prawdy w tym co
pisza musi byc. Poczytalem i..... zrezygnowalem. Powody:
1. Znieskztalcenie geometrii - 60% (Bardzo duze) - druk cz/b i kolorowy;
2. Skanowanie - jest napisane, ze wiekszosc tych urzadzen nie potrafi w
calosci zeskanowac A4 (obcina dol strony - i to spory kawalek).
3. koszty druku - duuuuze. Jak na faksy - bardzo duze.

Mimo wszystko, ze wszystkich testowanych urzadzen tylko to zasluguje na
jakas tam uwage (ono wlasnie wygralo). Ale ja juz sie sklonilem do zakupu
wszystkich urzadzen oddzielnie. Argumenty: j.w. + w razie awarii - nie mam
ani faksu, ani skaneru, ani drukary; w razie wyczerpania tuszu - tak samo
(poza skanerem); faks nie ma sluchawki (wiec i tak czesto bedziesz musial z
telefonu korzystac); pod DOSem tego nie puscisz (albo z problemami); no i
najwazniejsze: za taka cene mozna kupic wszystkie oddzielne urzadzenia,
ktore jakosciowo napewno nie beda gorsza (a wrecz lepsze). I jeszcze moze
troche kasy zostac :-)